ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ/ ROK RAZEM

Hejka kochani! 



Dzisiejszy dzień był zaskakujący, pogoda nam nie dopisała, raz deszcz, raz lekko wychodziło słońce. 
Kino nie wypaliło, ale pospacerowaliśmy sobie-spędzając miło czas. Nawet nie wiem, kiedy ten rok zleciał, wiem jedno ten rok był najlepszy na świecie. Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie miłe rzeczy, które mnie spotkały dzięki mojemu skarbowi. Pierwsza rocznica za nami, teraz tylko kolejne i kolejne... Jestem najszczęśliwsza dziewczyną na świecie. 👫 



Życie na odległość ma swoje plusy i minusy, jak prawie wszystko. My jesteśmy i tak w dobrej sytuacji, bo w roku szkolnym widzimy się w każde weekendy/święta/inne wolne. 
Rozmawiamy ciągle przez kamerkę, jakoś dni mijają w odliczaniu  do piątku. Oboje mamy czas zająć się sobą, rozwijać pasje-co jest bardzo ważne. Czasami jest brak tej ukochanej osoby przy sobie, by móc się przytulić i porozmawiać twarzą w twarz, ale z tym się godziliśmy, stwierdziliśmy że damy radę i dajemy bardzo dobrze.W końcu jesteśmy razem i to bardzo szczęśliwi! 

JAK PRZETRWAĆ? 


  • I znów nie będę oryginalna, ale bardzo ważne jest dążenie do wspólnego miejsca zamieszkania, mieć jakieś plany z tyłu głowy, które się sprawdzą, by ze sobą razem żyć. 
  • Mieć ze sobą sporo kontaktu, tak telefon to nasze życie, gdy nie jesteśmy obok siebie. (hahaha) Ale jednak taka rozmowa jest bardzo ważna. 
  • Wspólne wspomnienia i przeżycia, gdy już się zobaczycie róbcie dużo fajnych rzeczy, a nie tylko leżenie na kanapie i oglądanie filmów. 
  • Moim zdaniem cudowne jest też pisanie listów, które w każdej chwili można sobie przeczytać i się uśmiechnąć! :) 
  • Mówić sobie wszystko, ponieważ zaufanie jest najważniejsze, bez tego żaden związek nie przetrwa.


Prawda jest taka, że jeżeli ktoś chce i wie że to jest właśnie to, po prostu wytrzyma każdą odległość mimo, że łatwo nie jest. Liczy się prawdziwe uczucie i wytrwają tylko Ci, którzy naprawdę się kochają. Taki związek to wiele poświęceń, łez, uśmiechu i szczęścia. Zdaje sobie sprawę, że nie każdy by się w takim związku odnalazł. Pamiętajcie tylko, że prawdziwa miłość przetrwa wszystko:) 






Jakie jest wasze zdanie na temat związku na odległość? A może same w takim jesteście? Napiszcie! Buziaki. 💘

15 komentarzy:

  1. Jestem szczęśliwa gdy chłopak jest przy mnie, dlatego ciężko by mi było żyć na odleglosc. Szczerze powiedziawszy bardzo podziwiam ludzil którzy żyją na odległość.. :) dużo miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku ja i moja dziewczyna widywaliśmy się tylko w weekendy. Niedługo minie 6 lat odkąd jesteśmy razem. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie takiego związku nie wyobrażam. Ale mam znajomych, którzy takie związki tworzą i przyznam, że na ich przykładzie widzę też zalety. Mają sporo swobody i nie żyją tylko sobą, spotykają się z innymi znajomymi i nie tracą kontaktów z innymi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, są plusy i minusy ☺️ Zgadzam sie z tym.

      Usuń
  4. Gratuluję, że wam się udaje! I trzymam kciuki za ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę podobnie jak Ty. Jeśli dwoje ludzi naprawdę się kocha, zależy im na sobie i są sobie pisani to na pewno przetrwają. Życzę dużo wytrwałości i szczęścia! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,dla chcącego nic trudnego 🤭 Bardzo dziekuje❤️
      Napewno wpadnę do ciebie! 🌹

      Usuń
  6. Hejka! :) szczerze Was podziwiam.. oby tak dalej. Prawdziwa miłość jest w stanie zwyciężyć wszystko :D pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) https://owionbl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dr Udama Ada za zmuszenie mojej żony do anulowania naszej sprawy rozwodowej i sprowadzenia jej z powrotem do mnie, moja żona wróciła do mnie z wielką miłością i radością z powodu potężnego zaklęcia dr Udamy. WhatsApp Dr Udama teraz, jeśli potrzebujesz jego pomocy. WhatsApp: +27 65 897 8226 lub e-mail: udamaada@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. NAZYWAM SIĘ PANI GEORGE Z IRLANDII, CHCĘ PODZIĘKOWAĆ TEGO WSPANIAŁEGO URUCHOMIENIA ZAKLĘCIA DR BABATUNDE. JEŚLI POTRZEBUJESZ PRAWDZIWEGO I ORYGINALNEGO URUCHAMIAJĄCEGO ZAKLĘCIA, KTÓRY MOŻE ZWRÓCIĆ DO CIEBIE TWÓJ EX LOVER, SKONTAKTUJ SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM SELLMAN DR BABATUNDE, KTÓRY PRZYWRÓCIŁ DO MNIE MÓJ EX LOVE W CIĄGU 48 GODZIN. JEGO KONTAKTOWY ADRES E-MAIL : *drbabatunde10@gmail.com* WHATSAPP *+27619642218*

    Jeszcze raz dziękuję DR BABATUNDE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger