WHATEVER



Hejka! 

Mam talent do zmieniania humoru w sekunde. Strasznie mnie to irytuje. Pogoda się zmienia, co ma na mnie zły wpływ, bo mój humor jest zależny w dużej mierze od tego jak jest za oknem. Czułam się dzisiaj bardzo zmęczona, a teraz gdy już odpoczywam na łóżku pisząc posta czuję że mam mnóstwo energii. Mimo braku chęci udało mi się zrobić dziś z chłopakiem przemeblowanie i porządki w moim pokoju, jednak jeszcze nie  wszystko jest dopięte do końca.Muszę jeszcze dokupić parę rzeczy. Jak już wszystko skończę pokaże rezultaty na blogu.
Za parę dni wybiorę się do Gdańska na zakupy, mam nadzieję że uda mi się kupić to co chcę. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale mam okropny problem z kupnem jeans'ów. Jak są dobre długością, to nie mogę się dopiąć. Mam te 160cm i ciężką figurę. Ale no mam nadzieję, że mi się uda. 

Wczoraj oglądałam z moim chłopakiem film, który znalazłam na blogu- Old Memoria pod tytułem "Przeczucie". Bardzo mnie poruszył i dał dużo do myślenia a na końcu się popłakałam, jeżeli jeszcze go nie obejrzeliście to szybciutko to nadróbcie. Uwielbiam tak emocjonujące filmy. 
A na sam koniec, cudowny cytat:) Miłej nocy!

"Nic nie jest podawane na tacy – każdy zawsze trafia na jakieś przeszkody po drodze. Kiedy się pojawią, zastanów się jak je pokonać, a nie myśl o tym, że to już koniec drogi." - Michael Jordan

Napiszcie co u was, bardzo lubię czytać komentarze od Was, buziaki. 👄
Mój stary-nowy laptop
ukochany misiek/ulubiony cytat z piosenki Kubana 


25 komentarzy:

  1. Musze oglądnąć ten film lubię takie wzruszające historie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na notkę dotyczącą wystroju Twojego pokoju :)
    Z chęcią obejrzę polecony film.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze spodniami tez mam odwieczny problem. I bardzo dziękuję za polecenie filmu. Nie slyszałam o nim, ale po takiej rekomentacji szybko nadrobię.

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rezultaty po przemeblowaniu. Ja z jennsami też mam problem, ponieważ mam 170 cm i jak chcę kupić jakieś z wysokim stanem to są za krótkie. Nie wiadomo dla kogo szyją te spodnie.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam kiedyś problem z kupnem spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda niestety często ma wpływ na humor. Ja dziś przez ten deszcz jestem bardzo śpiąca. Też czasem mam problem z kupnem spodni, bo jeśli są dobre w pasie, to znów są za krótkie.
    Cieszę się, że film się spodobał :)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ciężko ze spodniami. Jeśli są dobre w pasie, to mają za krótkie nogawki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokladnie zawsze staram sie szukac pozytywnych stron w beznadziejnych sytuacjach. Co do przemeblowania tez sobie oatatnio tym humor poprawilam:) Jak nam kobietom nie wiele trzeba do zmiany nastawiwnia czy humoru !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna poduszka! Znalezienie idealnie dopasowanych jeansów to prawdziwe wyzwanie. Pozdrawiam:)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje bardzo mi milo❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja droga: nie jesteś sama. Również reaguję na pogodę i miewam częste zmiany humoru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kamień z serca, bo nikt mnie nie rozumie zazwyczaj dlaczego jestem np. przygnębiona.

      Usuń
  12. Mówią, że kobieta zmienną jest, więc trzeba nam to wybaczyć. :D Może to dziwne, ale mi najlepiej funkcjonuje się jesienią, dlatego jestem przeszczęśliwa, że zaraz nadejdzie! :)
    Też lubię czasem obejrzeć jakiś głębszy film, choć nie za często, wolę żeby był formą rozrywki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger