RZECZY, KTÓRE MNIE USZCZĘŚLIWIAJĄ




Hejka! 
W dzisiejszym poście, chcę wam przedstawić wszystko co potrafi mnie uszczęśliwić. Jestem osobą, którą bardzo łatwo uszczęśliwić tak samo szybko jak wyprowadzić z równowagi. Szybko się denerwuje (taki charakter), co uważam za ogromną wadę. Wole spokój niż nerwy, dlatego też z tym walczę jak tylko mogę. Mam nadzieję, że kiedyś będę w stanie nad tym całkowicie zapanować! :) Samorozwój jest bardzo ważny, walczmy o to by być najlepszą wersją samego siebie. A co najważniejsze cieszmy się z małych rzeczy. 


 
♥ mój chłopak  ♥ przyjaciele  ♥ seriale i filmy  ♥ przezwyciężone lęki  ♥ mój blog, a przede wszystkim komentarze od was  ♥ uśmiech ludzi  ♥ robienie prezentów innym  ♥ kakao/gorąca czekolada  ♥ czas dla samej siebie  ♥pyszne herbatki  ♥ kino ♥ simsy  ♥ ćwiczenia  ♥ oglądanie zdjęć  ♥ mój słodki piesek  ♥ śmieszne rozmowy(uwielbiam się śmiać)  ♥ podróże  ♥ nowe ubranka  ♥ porządek w szafie  ♥ przytulanie  ♥ pocałunki  ♥ spędzanie czasu z najważniejszymi osobami w jakimś fajnym miejscu  ♥ miłe wspomnienia  ♥ wolne od szkoły  ♥ zmiany na lepsze  ♥ pyszne jedzenie  ♥ muzyka  ♥ piękna pogoda  ♥  ładne widoki  ♥ słodkie sms od chłopaka z rana  ♥ spędzanie czasu nad morzem ♥ małe sukcesy  ♥ zrealizowane plany  ♥ uszczęśliwianie moich bliskich  ♥ słodkie zwierzątka  ♥ przeglądanie pinteresta i szukania różnych inspiracjii  ♥ powracanie do bajek z dzieciństwa  ♥ siedzenie w kocu na balkonie  ♥ pomocni ludzie ♥ ładne zdjęcia  ♥ pisanie postów  ♥ święta  ♥ masaże ♥dobra zabawa  ♥ spędzanie czasu w wodzie ♥hello kitty ♥ długie rozmowy ♥ rysowanie 


A co powoduje że Wy jesteście szczęśliwi? 💋 Napiszcie! 

10 komentarzy:

  1. U mnie jest to przede wszystkim pasja czyli blog, sport, ćwiczenia. No i oczywiście rodzina i przyjaciele, znalazłoby się na pewno tego więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze więcej by się znalazło. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mnie uszczęśliwia najbardziej chłopak,rodzina, przyjaciele oraz moja pasja-taniec :)
    Super wpis ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, też kiedyś tańczyłam, ale musiałam zrezygnować. Pozdrowionka :) Napewno zajrze :*

      Usuń
  3. To miło, jak tak wiele rzeczy potrafi uszczęśliwić. Warto zrobić sobie taką listę i pamiętać o tym w chwilach dołów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Najlepiej wypisać sobie na kartce i przykleić gdzieś na widoku. Buziaki!

      Usuń
  4. Super że takie małe rzeczy a jak potrafią człowiekowi humor poprawić :) mam doła teraz bo mam kilka poważnych rzeczy na głowie i jak miło mi się czytało ten post i się uśmiechałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się uśmiechałaś. Buziaki! :*

      Usuń
  5. Też bardzo szybko się denerwuję, ale mam nadzieje, że to taki wiek hahah
    Pozdrawiam i zapraszam:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak myslałam haha, ale u mnie to charakter po tatusiu :) Pozdrowionka, zajrze do ciebie <3

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger