HAUL ZAKUPOWY


Hejka!

Wkońcu udało mi się coś kupić! Wszystko w bardzo dobrej cenie. Widziałam w galerii dużo przecen i moim zdaniem jest to najlepszy czas na zakupy. Tak naprawdę miałam mało czasu, bo pojechaliśmy dosyć późno. Odwiedziłam dwa niezawodne sklepy, z których zawsze z czymś wyjdę, jest to Pull&Bear i Bershka.
Nie mam jak inaczej przedstawić Wam pojedynczo ubrań, więc sądzę że wkleję Wam linki do nich. 



 JEANSY SUPER SKINNY FIT Z WYSOKIM STANEM 
Pull&Bear, cena 79,90. Tak znalazłam ( i to dość szybko ) idealne jeansy, bardzo wygodne są. Uwielbiam właśnie taki materiał. 

                                               KLIK

LEGGINSY Z LAMPASAMI
Pull&Bear, cena 39,90. Bardzo ładnie wyglądają, pasują do wielu stylizacji.

                                 KLIK
                                                           BLUZA BASIC 
Pull&Bear, cena 39,90. Potrzebowałam takiej zwykłej, siwej bluzy. Ma bardzo fajny materiał i jest taka luźna. Również można ją łączyć z wieloma rzeczami. 

                                                   KLIK

KOSZULKA Z WIĄZANIEM 
Bershka, cena 39,90. Ostatnia rzecz, którą zakupiłam. Uwielbiam koszulki z takim wiązaniem i chciałam mieć w mojej szafie taki kolorek. 

                                                               KLIK

Dajcie znać, czy też ostatnio zrobiłyście udane zakupy! Buziaki 

28 komentarzy:

  1. JA właśnie wybieram się na zakupy w sobotę i jestem ciekawa co uda mi się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie takie to ja powinnam zakupić w trybie natychmiastowym.
    I bluzeczkę też bo fajna.
    Niech no te moje dzieci do szkoły pójdą to w spokoju przjrzę internety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam super skinny z PB, w których jak narazie bardzo wygodnie mi się chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zakupy jak najbardziej udane! :)
    wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają.

    Ja wczoraj kupiłam kilka niezbędnych rzeczy - co? Niebawem na blogu zaprezentuje swoje łupy.
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te jeansy:) Ja porządniejsze zakupy zrobiłam miesiąc temu będąc w manufakturze.. Kurcze szkoda że nie zrobiłam haulu eh;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty zakupowe! Świetne ciuszki!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tego typu posty :) sama robiłam kiedyś takie haule zakupowe :) myślę czy by do tego nie wrócić ;) śliczne ciuszki zakupiłaś :) szczególnie legginsy z lampasem :) wczoraj kupiłam prawie że identyczne :) uwielbiam te białe paseczki na bokach czarnych spodni :) są cudowne :)
    pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy widze eleganckie :) jak dla mnie kobieta musi miec swoj styl :) mnie czekają zakupy juz za tydzień po powrocie z Grecji
    www.poszukujacraju.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko w moim stylu! Kurde, a bylam ostatnio w P&B i nie widziałam tych legginsów! :(
    https://controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jeansy z pull&bear :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Leginsy super właśnie na takie poluję :D <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/summer-vibes.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu posty, zawsze w nich wynajdę coś dla siebie:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger