TOKSYCZNY ZWIĄZEK

Hejka kochani 

Długo się zbierałam, żeby ten post się tu pojawił. Jest to trudny temat i dość nieprzyjemny.
Toksyczne relacje, to coś strasznego. Na początku wydaje się normalnie, jednak po jakimś czasie dzieją się same złe rzeczy. Czujemy się otoczeni złą energią, zastanawiamy się w czym tak naprawdę tkwimy. Zabierają nam całą siłę, chęć do życia i podejmowanie za siebie decyzji.
W tym poście chcę wyróżnić toksyczny związek, ponieważ miałam z nim do czynienia. 


Toksyczny związek 

Zaczyna się niewinnie, poznajecie się, jednak po jakimś czasie, uświadamiasz sobie że to zupełnie inna osoba, nie ta którą poznawałaś. Kontroluje wszystkie twoje czynności życiowe, nęka sms. Denerwuje się, jeśli masz z kimś innym kontakt. Tak tak, jest to chore. Jednak osoba która tkwi w takim związku nie potrafi z niego od tak zrezygnować. Jest wyczerpana, nie ma już siły. Wszystko to rodzi się w toksyczny związek, który może zakończyć się tragedią. Osoby toksyczne manipulacje mają opracowaną idealnie. Potrafią wmówić ci co możesz robić a czego nie, jak masz sie ubierać, z kim masz rozmawiać. Potrafią także szantażować że się zabiją. 
Niszczą cudowne uczucie, jakim jest miłość. Aż w końcu wyniszczają całkowicie i przestajesz do tej osoby coś czuć, tylko czujesz się zobowiązany by z tą osobą być. 


Jak wyjść z toksycznego związku ? 

  1.  Mi z pomocą przyszła moja przyjaciółka + obecny chłopak, z którym również się przyjaźniłam, a także mama. Krótko mówiąc bliskie osoby, musisz kogoś mieć, by dał ci siłę, którą toksyczna osoba ci odebrała. 
  2. Czasami sama tego nie zauważysz, albo nie dopuszczasz tej myśli, że osoba którą kochasz cię wyniszcza. Potrzeba do tego osoby która cię dobrze znała przed tym związkiem, by ci to uświadomiła. 
  3. Dobrą opcją jest też wizyta u psychologa, mimo że u mnie się bez tego obeszło.
  4. Bądź silna i pomyśl o sobie, jeżeli już masz bliskie osoby przy Tobie. Pomyśl o tym co byś chciała w życiu robić i jak bardzo toksyczna osoba nie jest ci potrzebna.
  5. Zapomnij o uczuciach, szybko mijają, ponieważ uwolnisz się od ciągłych pretensji i kłótni. Dasz sobie poczuć szczęście. 
  6. Zadbaj o siebie, weż sobie wolne, spędź dzień tak jak tylko chcesz, uśmiechnij się.
  7. Nie ulegaj, pamiętaj. Nie wierz w zmiane. Musisz być zdeterminowana! 
  8. Dąż do spokojnej rozmowy, mimo że w moim przypadku działo to się inaczej. Zadziałali rodzice, mogą się przydać. Warto ich poinformować. 



Z biegiem czasu, zrozumiecie jak wspaniałą decyzję podjęłyście, otworzycie się na nowe znajomości i nikt wam nie będzie podcinał skrzydeł, będziecie żyły pełnią szczęścia, które same sobie wybierzecie. Pamiętaj, że decydujesz sama o sobie, nikt nie ma prawa zadecydować za ciebie, jesteś silna i walcz! Izoluj się od każdej toksycznej relacji i wybieraj osoby, które mają dobry wpływ na twoje samopoczucie, takie które cię wspierają i chętnie z Tobą zostaną. 


Co sądzicie o takim związku? Mam do was prośbę, macie jakiś pomysł na przyszły post? Dajcie znać w komentarzach 💋


24 komentarze:

  1. Ja sama przez chwilę byłam w takim związku i ciszę się, że koniec końców z niego wyszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma nic gorszego jak toksyczne relacje, osobiście byłam w dwóch toksycznych związkach ( o jeden za dużo) i wiem co czujesz, ale dobrze że z tego wyszłaś :) że teraz jesteś szczęśliwa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara sprawa ale jednak wiesz zostaje w pamięci to co się przeżywało. Dobrze że tobie też się udało wyjść z tego gówna! :)

      Usuń
  3. Życie jest za krótkie, aby marnować je na spędzanie z kimś, przy kim czujemy się źle i niekomfortowo. Dobrze, że masz wsparcie w mamie i możesz z nią pogadać o takich sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam to na podstawie tego co przeżyłam. Teraz od ponad roku jestem najszczęśliwsza na świecie <3

      Usuń
  4. Toksyczne relacje to chyba najgorsze co może się przydarzyć :/ Mam nadzieję, że już nie będzie takich relacji i zawsze będziesz szczęśliwa i spełniona 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 Nie pozwoliłabym siebie zniszczyć już. Buziaki <3

      Usuń
  5. Przypadkiem trafiłem na kolejny blog od serca. Piszesz to co przeżywasz i dobrze. Wypromuj się, zapisz swój blog do konkursu #BlogsfromHeart. Wejdź na http://blogsfromheart.byistniec.pl
    Do zobaczenia na Konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, wypełniam właśnie formularz. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja byłam przez krotki okres czasu w toksycznym związku, ale na szczęście już nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że się od tego uwolniłaś! Zostaję na dłużej. ;)

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z toksycznego związku zdecydowanie trzeba się wyrwać, żeby potem nie było za późno. Mam doświadczenia z toksyczną osobą i rzeczywiście potrafiła szantażować, że się zabije. Czasem nawet zaczynała to udowadniać, że to zrobi, łykając tabletki czy odkręcając gaz. Nie warto wierzyć, że taka osoba się zmieni. Oni nigdy się nie zmieniają. Potrafią tylko manipulować i niszczyć życie innym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama byłam w pary toksycznych relacjach, to bardzo przykra sprawa. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama byłam w jednym. Nie polecam nikomu. Lepiej być samemu niż na siłę lub z kimś kto Cię sprowadza na dno.

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze postąpiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla osób, które chcą walczyć o swój związek polecam stronę Rytuały miłosne, uroki, spętania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez całe moje życie nigdy nie widziałem nic, co działa tak szybko, jak dr Agbazara spell. Po tym, jak skontaktował się z DR. Agbazara, zacząłem wierzyć, że każda moneta ma dwie strony. Kiedy mój kochanek temu przysiągł nigdy nie zobaczyć mnie ponownie opuścił mnie, ale dzięki Bogu, że dzięki pomocy doktora Agbazara zrobiłem mój kochanek z powrotem do mnie w ciągu 48 godzin, a ja chcę uszkodzony innych ludzi serce, aby lekarz Agbazara te części, które znajdują się poniżej e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) lub za pośrednictwem Whatsapp ( +2348104102662 ), to można zobaczyć cud dr Agbazara

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger