CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSSMANIE?

Hejka, dzisiaj post związany z tym co udało mi się zakupić na promocji w Rossmanie. Są to produkty, które mogę wam z całego serca polecić. 

1. Bourjois 123 Perfect CC Cream
Mój kolor to 31 Ivory. Bardzo fajnie zakrywa niedoskonałości nadaje rozświetlenia mojej twarzy, ujednolica kolor. Wszystko to sprawia, że wygląda to bardzo naturalnie i jestem zakochana w tym produkcie. Zapewnia nam również nawilżenie i ochronę przed słońcem. Dla osób z cerą trądzikową, mieszaną czy normalną nada się idealnie. Serdecznie wam go polecam. 



2. Wibo, kamuflaż do twarzy. 
Mój kolor to Light. Według mnie radzi sobie bardzo dobrze, zakrywa moje niedoskonałości i przebarwienia na twarzy. Sprawdza mi się świetnie mimo swojej niskiej ceny, polecam wam go przetestować, jeżeli jeszcze go nie miałyście.



3. Lovely Pump Up, tusz do rzęs. 
Mój ulubieniec od dawna, robi naprawdę dobrą robotę, jest przyjemny w użytku. Bardzo ładnie mi wydłuża rzęsy i efekt jest naprawdę fajny. Jest trwały, wydajny i kosztuje naprawdę mało,a  na promocji to wydacie na niego grosze. Co najważniejsze dla mnie, nie skleja moich rzęs. Jestem z niego bardzo zadowolona. 



4. Miss Sporty, Perfect to LAst 24h, korektor w płynie
Jest to nr 001. Jest trwały i fajnie wygląda, bardzo naturalnie. 




5. Miss Sporty, Crazy look, Eyeliner
Jest to mój ukochany eyeliner. Uwielbiam go od długiego już czasu, sprawdza się świetnie. Można zrobić nim precyzyjną kreskę i z łatwością ją pogrubić. Nie ściera się szybko, cena również jest atrakcyjna. 



6. Wibo, pomada do brwi. 
Mój ukochany kolor to soft brown. Te pomady są bardzo polecane i zgadzam się z tym. Uwielbiany przez wiele kobiet. Formuła jest długotrwała. Aplikacja jest łatwa, co jest też ważne. Idealne wypełnienie brwi i kontur ich. Cena jest bardzo atrakcyjna




A Wam co udało sie zakupić na promocji ? Jakie kosmetyki są waszymi ulubieńcami? 💓

25 komentarzy:

  1. Znam tylko tusz z Lovely ;) Jest okay, ale jednak wolę te od Eveline. Ja na promocję się nie wybieram, bo aktualnie niczego nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pomadę chciałabym sama wypróbować jakby mi się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, mimo że kiedyś nie byłam przekonana do pomad. bardzo łatwa w użyciu. :) <3

      Usuń
  3. Znam ten krem ale ja mam inną kolorystkę więc dla mnie był za różowy.
    Chętnie bym wypróbowałam eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zdecydowałam się na ten tusz i kamuflaż z Wibo :) Kamuflaż sprawdza mi się super. Tuszu jeszcze nie używałam mam nadzieję, że będzie równie dobry 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku nie poszalałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na poprzedniej promocji tak samo, teraz akurat potrzebowałam tych produktów. :)

      Usuń
  6. Kocham tą pomadę. Ja w tym roku zrobiłam ogromne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z produktów, które kupiłaś, znam tylko pomadę i tusz z lovely. Pomada z wibo to cudo - uwielbiam ją. Tusz akurat mi się nie sprawdził. W tej dziedzinie mam innych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe zakupy :) Bardzo lubię ten żółty tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkt 2 i 3 to moje ulubieńce :) Korzystam z tych produktów już spory okres czasu ;) Polecam;)

    Pozdrawiam :*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zakupki zrobiłaś :) lubię ta pomadę Wibo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic nie kupiłam na tej promocji i żadnego z tych produktów też nie miałam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować tusz do rzęs :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger