CO ROBIĘ, GDY MAM GORSZY DZIEŃ?

Hejka kochani. 

W dzisiejszym poście, przedstawię Wam moje sposoby na takie gorsze dni, które każdy z nas ma. Nie będę pewnie jakaś oryginalna. Ale są to rzeczy, po których lepiej się czuje.


1. Czas spędzony z chłopakiem.

Nie zawsze jest to możliwe, ponieważ żyjemy na odległość. Jednak jest "przy mnie" zawsze, wspiera mnie nieustannie we wszystkim. Jeżeli, tak jak teraz w wakacje, zdarzy mi się słabszy dzień to najlepszym sposobem, jest przytulenie się i złapanie za rękę. Wtedy czuje się 'silniejsza' i momentalnie poprawia mi się humor. Jest to taka osoba, która potrafi zmienić mój humor diametralnie. 


2. Spędzanie czasu z przyjaciółką.

Kolejne dwie osoby, które potrafią mnie rozśmieszyć nawet do łez, pomóc i wesprzeć to moje przyjaciółki. Czas spędzony z nimi jest bardzo ważny dla mnie. Zawsze mnie zrozumieją. 

3. Domowe spa.

Kolejna rzecz na mojej liście, która jest ważna. Dzięki takiemu domowemu spa, zrelaksujemy się i poczujemy taką "świeżość". Od razu lepiej się funkcjonuje. Uwielbiam właśnie tak sobie spędzić trochę wolnego czasu i zrobić sobie taką przyjemność. 

4. Posprzątanie pokoju.

I to właśnie najbardziej mnie zastanawia, ale musiałam to tutaj umieścić. Nie lubię robić porządków, bardzo szybko potrafię zrobić bałagan. Natomiast, jeżeli zmuszę się i z nie chęcią zrobię ten porządek w moim małym pokoju, poczuje się o niebo lepiej. Mam chęci do wszystkiego od razu. Czy ktoś ma tak samo jak ja? Może chociaż ktoś się znajdzie. 😂

5. Filmy/seriale.

Nie zbyt oryginalny pomysł, ale działa. Komu nie poprawia humoru leżenie w łóżeczku z zapaloną ulubioną świeczką obok i kubkiem pysznej herbatki oglądając ulubiony serial?
Jest to mój najlepszy pomysł na nudę i gorszą chwile. Pomaga i działa! 

6. Trening.

Czasami się nie chcę, wiadomo. Ale nawet lekka aktywność uwolni nasze endorfiny. Ja zawsze po skończonym treningu czuję się po prostu świetnie. Czas zacząć regularnie trenować! Fajnym pomysłem na rozluźnienie jest joga(moje postanowienie) 😀


"Dokład­nie tu i te­raz jes­teś szczęśli­wa, ale o tym nie wiesz, po­nieważ two­je fałszy­we za­pat­ry­wania, twój zniek­ształco­ny ob­raz rzeczy­wis­tości zam­knęły cię w pułap­ce lęków, niepo­kojów, przy­wiązań, kon­fliktów, poczu­cia wi­ny; wreszcie w całej ga­mie ról które od­gry­wasz, po­nieważ tak zos­tałaś zap­rogra­mowa­na. Gdy­byś pot­ra­fiła spoj­rzeć da­lej niż sięga to wszys­tko zro­zumiałabyś, że jes­teś szczęśli­wa, tyl­ko o tym nie wiesz." ~ Anthony de Mello  


Podzielcie się swoimi pomysłami na takie dni w komentarzach. Buziaki! 💓

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście najlepiej zająć jakoś czas i nie rozmyślać o rzeczach nieprzyjemnych, ponieważ zamartwianie się nie ma żadnego sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, co ma być to i tak będzie i zamartwianie nie ma sensu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ze wszystkimi punktami zgadzam się w 100%
    Każdy miewa lepsze i gorsze dni, grunt to szybko się pozbierać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie akurat sprzątanie relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jest ciężko się do tego zabrać 🤭 ale lubie porządek 😅

      Usuń
  4. o chlopak czy przyjaciolka, ogolem obecnosc kogos, komu na nas zalezy i nam na nim jest wazna w takie dni <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. Też jestem za związkiem na odległość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger