MAZURY

 

 Hejka, długo mnie tutaj nie było, brak czasu, złe samopoczucie, ciągle coś. 

W ten weekend, pojechałam z chłopakiem i rodzicami na mazury, moja malutka kuzyneczka miała chrzciny. Długo mnie tam nie było, spędziłam miło czas. Ostatnim razem jak byłam na mazurach miałam z 11 lat. Zakochałam sie w tym miejscu i w wakacje napewno tam wróce ze znajomymi. 


   Wracając do mojej malutkiej księżniczki, ujęła moje serce, jest tak spokojna i taka cudowna że aż ciężko było mi wracać. Bardzo się ciesze że mogłam tam być. Weekend szybko zleciał, zresztą jak zwykle, co jest bardzo denerwujące. Tesknie za wakacjami okropnie, z drugiej strony nie moge doczekać się już świąt bożego narodzenia. Na świąteczny klimat, czekam cały rok, ponieważ go uwielbiam. 💓

 



 Kochani, mam prosbe do Was, napiszcie mi jakie posty tematyczne byście chcieli, jeżeli macie   pomysł na jakis temat, o którym moge tutaj napisać to dajcie znać! :) Życze wam miłej reszty dnia, buziaki! :) 

14 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia :) Idealnie do siebie pasujecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wyjazd Wam się udał! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękni, młodzi :D <3

    Ajććć a Mazury marzą mi się od dawna, ale całą Polscę musiałabym przejechać, aby tam się znaleźć, dlatego na razie pozostaną wciąż w strefie marzeń, może kiedyś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mazury to urocze miejsce, należy je poznawać każdej pory roku. Szykuje się, no jeszcze kilka lat, a będziesz "malutkiej księżniczce" pomagać w rozkręcaniu bloga ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha może pójdzie w moje ślady, pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz:)
Dajecie mi ogromną motywacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 . , Blogger